فروش ویژه عینک 360 درجه
تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : فرهان

 



 

با عینک 360 درجه هيچ كس نمي داند كه شما قابليت ديدن پشت سر خود را داريد! پيشرفت تكنولوژي را با تمام وجود لمس كنيد.برنده خلاقانه ترين طرح سال 2011
این عینک فوق العاده زیبا که به تازگی تولید شده است دارای 3 کاربرد است. ضد آفتاب ، داراي 400-UV ضد تشعشعات مضر و ديدن پشت سر به سادگي. اين يك محصول جديد مي باشد كه تابحال مانند آن در بازار نبوده است ، استفاده از عدسي هاي جديد كاملا جالب كه از جلو بسيار جذاب به نظر مي رسند باعث شده كه به چهره اغلب دوستان ،جذابيت خاصي دهد و ضمن اينكه پشت سر خودرا نيز به راحتي ببينيد.
عینک 360 درجه که به عینک جیمزباند نیز معروف شده است دارای یک سال گارانتی تعویض و بسته بندی شکیل بوده و برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 29 هزار تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت:  فقط 29000 تومان



tak20.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها